Vallen en Opstaan

5 mei 2022 - Almelo, Nederland

Niet zo letterlijk, maar de afgelopen weken hebben we onze trainingsplanning, als gevolg van Corona, Griep en ander fysiek malheur behoorlijk moeten bijstellen.
In verschillende samenstelling hebben we toch nog wel kilometers kunnen maken en dankzij een mooie, door Ben, uitgezette route over oa de Lemelerberg, de Holterberg en de Markeloseberg is ook het nodige klimwerk gedaan.
Recent hebben we samen met onze partners, een bezoekje aan een van de gezellige restaurantjes in Wierden gebracht. Het was een gezellige avond en we hebben kunnen genieten van een goed glas en een heerlijk diner. Lekker weer kunnen bijkletsen wat ons en onze partners bezighoudt.

De verdere voorbereiding gaat naar wens.
We hebben inmiddels duidelijkheid met betrekking tot de gewenste volgauto. Via Autobedrijf Zwijnenberg hebben we een mooie Mercedes-bus met voldoende ruimte voor 5 personen, het materiaal en de “koffers” voor een vriendenprijs kunnen huren.
De paklijst was wel een dingetje. Je kan zo gek niet bedenken of het stond wel op een of ander lijstje. Om te voorkomen dat iedereen niet de volledige lijst gaat afvinken, hebben we afspraken gemaakt over gezamenlijk gebruik en wie dit meeneemt.
De volgende stap was het personaliseren van de kleding. Gelukkig was Ans bereid deze klus voor mij te doen en ik neem aan dat dit ook op de anderen van toepassing is.

Dankzij de spontane medewerking van Sensa /Intersens hebben we het benodigde reservemateriaal, zoals remblokjes, kabels, binnen- en buitenbandjes, wielen etc in bruikleen.
We kunnen op deze wijze extra materiaal meenemen, zonder direct hoge kosten te maken.

Zoals al eerder vermeld, willen we met deze tocht ook graag aandacht/sponsoring vragen voor de Boodschappenmand van de Stichting Bowie.
In het lokale Huis aan huisblad De Wiezer zal hieraan aandacht worden besteed. Ook zullen we familie, vrienden en bekenden middels een app hierop attenderen.

Het vertrek staat gepland om 08.30 uur vanaf de RK kerk aan de Stationsstraat.
Hierover en over de sponsoring een volgende keer meer.

1. Lidy:
    6 mei 2022
    Hopelijk is het vallen en opstaan achter de rug en kunnen jullie met frisse moed volgende week aan de zware tocht beginnen…blijf jullie volgen..fijn weekend..😘‼️