Goed doel

9 mei 2022 - Almelo, Nederland

De Camino per fiets,

Wij, vijf fitte zeventigplussers, Ben Cents, Bert Nakken, Joop Hobert, Johan Krake en Wim Albersen, hebben al heel veel kilometers in de benen en wagen ons nu aan een prachtige uitdaging: per fiets van Wierden naar het bekende pelgrimsoord Santiago de Compostella in Noordwest Spanje.

Een tocht van ca 2500 kilometers die we in 22 dagen hopen af te leggen.

Graag willen we deze tocht verbinden aan een goed doel.

Het goede werk dat de Stichting Bowie doet voor de armoedebestrijding in de gemeente Wierden vinden we heel mooi passen bij de prestatie die we hopen te volbrengen.

Bergop en bergaf, wind mee en wind tegen, in de zon en in de regen.

Fietsen voor de mensen die altijd de wind tegen hebben en altijd voor hun gevoel bergop fietsen in hun leven. Daar willen we ons ook graag voor inspannen. Inspannen voor de mensen die onze hulp zo hard nodig hebben.

Als u de uitdaging, die we aangaan, wilt steunen, maak dan uw gift rechtstreeks over naar Stichting Bowie o.v.v. Camino op NL42RABO0170846563.

Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage en

een vriendelijke groet van ons allen,

De vijf Caminofietsers.

P.S.

De eerste € 500,= is al door onszelf op de rekening van Bowie gestort.

1. Klaas:
    10 mei 2022
    Met zulke getrainde benen valt veel geld te genereren. Veel succes boys!!!!🏆
  2. Gerard en siny:
    10 mei 2022
    Veel succes mannen
    Mooie rit voor de boeg 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️👍
  3. Gilbert en Irma:
    11 mei 2022
    Heel veel succes allen! Veel plezier en geniet van deze bijzondere tocht.
  4. Joop, Ben, Bert, Wim en Johan:
    Dank jullie wel!
  5. Jurjan, Sanne en Lunes:
    12 mei 2022
    Heel veel succes! We gaan jullie volgen
  6. Bart:
    12 mei 2022
    Fantastisch initiatief en goed te zien waar fitte oude mannen toe in staat zijn. Chapeau. Ik volg jullie vanuit Groningen en zal ook bijdragen
  7. Trudy ter Horst:
    13 mei 2022
    Ik ga jullie ook volgen.Wens Jullie een heel mooie fietstocht ,onze schoonzoon heeft deze tocht 2jr terug gemaakt.. ook een behouden aankomst in Spanje. Trudy