Nog 2 dagen te gaan

12 mei 2022 - Almelo, Nederland

De afgelopen dagen zijn behoorlijk intensief geweest.
Nog eenmaal weer bij elkaar, om de laatste zaken te regelen.

De kleding, verzorgingsartikelen e.d. liggen klaar om ingepakt te worden, de fiets is gepoetst en nu aftellen.

Zaterdag 08.30 vertrekken vanaf de RK Kerk aan de Stationsstraat en worden we uitgezwaaid door familie, vrienden en kennissen. Een aantal vrienden van onze fietsclub de Wanne begeleiden ons tot aan de 1e koffiestop in Vorden . Daarna scheiden onze wegen: zij terug naar Wierden en wij op naar Odiliapeel, een klein dorpje in Noord Brabant, waar de 1e overnachting gepland staat.

We merken steeds meer dat velen op de hoogte van onze tocht zijn.

Een mooi artikel geschreven door Simon Dirks ( info@simondirks) in De Wiezer heeft hiertoe zeker bij gedragen. Het artikel is terug te lezen op www.dewiezer.nl

Fietsend door Wierden of tijdens een boodschap bij de lokale winkelier word je regelmatig aangesproken en succes gewenst.
Ook de sponsoring wordt positief ontvangen. We hebben geen streefbedrag, maar het zou fijn zijn  als het parallel loopt met de te verrijden afstand in kilometers. We zullen zien.

De volg-bus staat vandaag voor ons klaar. Best spannend.

Vandaag (donderdag) gaan we gezamenlijk ook nog naar de Mariakapel in Wierden.

Deze mooie kapel, net buiten het dorp, aan de Vriezenveenseweg heeft niet alleen puur religieus karakter maar is ook een stilteplek voor een ieder die even een moment wil hebben om ergens bij stil te staan of een kaarsje wil opsteken  vanuit geloof of traditie.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lidy:
    12 mei 2022
    Succes …blijf jullie volgen…!!
  2. Hans Hodes:
    12 mei 2022
    Een diep respect voor jullie voorbereiding en doelstellingen ik hoop op een goede, veilige en gezonde fiets tocht naar Santiago.
  3. Joop, Ben, Bert, Wim en Johan:
    Dank je wel Hans.
    Fijn dat jullie er vanavond waren.
    Dat deed ons goed!!
  4. Wim en Jennie Langenhof:
    12 mei 2022
    Succes, we blijven jullie volgen.
  5. Ruben Meinders:
    Heel veel succes
  6. Ria en Tonnie.:
    12 mei 2022
    Wat een uitdaging! We wensen jullie alle succes, en een reis zonder tegenslag
  7. Frans ter Beke:
    13 mei 2022
    Goede reis , veel plezier en succes met de actie voor Bowie
  8. Monique:
    13 mei 2022
    Heren, wat een prachtig avontuur! Als ik later groot ben wil ik dat ook😉
    Ik wens jullie een prachtige tocht en ga jullie volgen.
  9. Jan Haselbekke:
    13 mei 2022
    Succes heren, goede reis.
  10. Herman Idema:
    13 mei 2022
    He toppers.Veel succes. veel veilige kilometers en hopelijk weinig lekke banden. Geniet van deze geweldige tocht. Johan en Ben ik zie jullie weer op het Lageveld .
  11. Gerard en siny:
    Wat een mooie onderneming
    Heel veel succes 🤞 allemaal
  12. Leidus Kalvenhaar:
    13 mei 2022
    Maak er een mooie gedenkwaardige tocht van.
  13. Kristel:
    13 mei 2022
    Morgen is het eindelijk zover! Wat een geweldig mooie uitdaging, zoveel respect! Heel veel succes mannen en weer veilig thuiskomen!
  14. Els Homan:
    13 mei 2022
    Heel veel succes, en veilige kilometers toegewenst.
    Wij gaan jullie zeker volgen.
    Veilige thuiskomt
  15. Erik Woolderink:
    13 mei 2022
    Prachtige uitdaging mannen. Succes met het volbrengen van de tocht en een veilige thuiskomst gewenst
  16. Maret Egbertsen:
    13 mei 2022
    Zo bijzonder! Wij wensen jullie een veilige maar ook een onvergetelijke reis! Heel veel plezier allemaal.
  17. Harry Büter:
    Hoi mannen,
    Keurig in het gelid. Fantastisch om dit te doen, veel plezier en veel succes op deze mooie tocht
  18. Andre Boshoeve:
    13 mei 2022
    Veel plezier en veilig aankomen
  19. Harry en Ria Krake:
    13 mei 2022
    Wat een mooie aktie van jullie. Heel veel succes en een goede en veilige reis toegewenst
  20. Gerard:
    13 mei 2022
    Diep respect mannen en maak er een onvergetelijke ervaring van.
    Veel (fiets) plezier.
    Kate en Gerard Bokhove